ذخایر خونی در مشهد رو به کاهش است هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۱۷ تیر ۱۴۰۳) تقدیر شهردار مشهد از مردم این شهر برای حضور حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری آخرین وضعیت پروژه احداث آزادراه مشهد-چناران نگاهی به روزگار رفته یکی از مهمترین صنعت‌های قدیمی مشهد | گره خوردن تاریخ ریسندگی با تارو پود قالی مشهد روزانه ۲ تا ۶ هزار شهروند از شهربازی پارک ملت مشهد بازدید می‌کنند افزایش‌چشمگیر نماد‌ها و یادمان‌های زیارت در مشهد فارسی‌سازی کارت‌های پرواز به صورت آزمایشی در فرودگاه بین‌المللی مشهد آغاز شد ترافیک سنگین در پیرامون حرم مطهر رضوی (۱۵ تیر ۱۴۰۳) رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: مردم باید کمک کنند تا رئیس‌جمهور موفق عمل کند + فیلم عضو شورای اسلامی شهر مشهد: کسانی که رأی ندادند، بدانند که زندگی آن‌ها وابسته به انتخاب دیگران خواهد بود + فیلم شهردار مشهد: حضور مردم نسبت به دور اول انتخابات ریاست جمهوری پررنگ‌تر و پرشورتر است + فیلم مدیریت شهری مشهد پای کار برگزاری انتخابات اکران‌های شهری با محوریت مشارکت در انتخابات در مشهد اجرای طرح مهرورزی با محوریت پیشگیری از اعتیاد در مساجد مشهد پرداخت مطالبات پیمانکاران شهرداری مشهد با همکاری بانک شهر | ۵۹ دستگاه اتوبوس وارد چرخه خدمات‌رسانی می‌شود دعوت شهردار مشهد مقدس از مردم برای حضور باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳
سرخط خبرها

سایه بان روی سر ۱۶۰۰ ایستگاه اتوبوس مشهد

  • کد خبر: ۹۹۰۱۳
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
سایه بان روی سر ۱۶۰۰ ایستگاه اتوبوس مشهد
سخنگوی سازمان اتوبوس رانی مشهد: موانع زیادی برای ایجاد سایه بان در ایستگاه‌ها وجود دارد.

سعیده آل ابراهیم | شهرآرانیوز؛ برای بسیاری از افراد جای سؤال است که معیار ساخت سایه بان برای ایستگاه‌های اتوبوس چیست و چرا با وجود درخواست برخی مسافران، بعضی ایستگاه‌های اتوبوس همچنان بدون سایه بان است؛

سایه بانی که پناهی برای مسافرانی است که در انتظار اتوبوس اند تا از نور شدید آفتاب و باران در امان بمانند. طبق گفته سخنگو و مدیر روابط عمومی سازمان اتوبوس رانی مشهد، از مجموع ۳ هزارو ۴۵۰ ایستگاه اتوبوس در مشهد، فقط ۱۶۰۰ ایستگاه سایه بان دارد.

عباس اتحادی در گفتگو با شهرآرا، اظهار کرد: ایستگاه‌هایی که سایه بان ندارند، در نقاطی است که معارض وجود دارد و امکان نصب سایه بان نیست. این معارض شامل عرض کم پیاده رو و موارد دیگر است. البته ایستگاه‌هایی هم هست که مسافر کمی دارند. ضمن اینکه بعضی از آن ها، ایستگاه‌های پایانی نزدیک به مقصد اتوبوس است که معمولا مسافری در آنجا سوار اتوبوس نمی‌شود.

هر سایه بان، ۸۰ میلیون تومان

وی با اشاره به اینکه در بعضی نقاط عرض پیاده رو کم است و رفع این مشکل نیازمند بودجه و تملک زمین است، گفت: در بسیاری موارد نیز امکان جابه جایی ایستگاه‌های اتوبوس وجود ندارد. زیرا فاصله بین ایستگاه‌های اتوبوس از دویست تا پانصد متر است تا شهروندان بتوانند به مسیر‌های بیشتری دسترسی پیدا کنند.

اتحادی ادامه داد: تا پایان امسال ساخت سایه بان برای ایستگاه‌ها را در برنامه نداریم، اما تعمیر و نگهداری سایه بان‌ها را انجام می‌دهیم. برای سال آینده نیز با توجه به مشکلاتی که اعلام شد، اکنون برنامه‌ای برای ساخت سایه بان جدید نداریم.

وی با بیان اینکه ایجاد هر سایه بان ۸۰ میلیون تومان هزینه دربردارد، اظهار کرد: هر سه ماه یک بار میزان مسافر ایستگاه‌های مختلف را رصد و پایش می‌کنیم و اگر تعداد مسافر در ایستگاهی افزایش پیدا کرده باشد، نصب سایه بان را به صورت موردی انجام می‌دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->